Bkyya zeynonunannesiiii Zeynep çok güzel Bi isim tek başına çok beğeniyorum 🌼 minik görümcem var adı Zeynep sıla onu da uyumlu bulmuştum
hukukcuanne_06 Ay bence o kadar güzel bir isim ki yanına her şey gider, çevremde olanlar Zeynep Betül, Zeynep Erva, Zeynep Nur Ben nasipse Zeynep Gülce koyacağım 🥰
Hlt-seyma21 zeynonunannesiiii yeğenim Zeynep erva çok seviyorum her iki ismide huyu da çok güzel, her şeye teşekkür eder ve en ufak şeyde özür diler inanılmaz iyi huylu bir kız 🥰
hukukcuanne_06 Biyiklikedi ya bizim de Gülce net ama önüne Zeynep de koysak diyoruz bi yandan. Kendi aramızda bebişten bahsederken Gülce diyoruz diye vazgeçip tek mi bırakıcaz bilmiyorum 🤭🤭
Biyiklikedi hukukcuanne_06 İki isim söylenmesi zor geliyor bana açıkçası. Ben bekarlığımdan beri hep Zeynep derdim. Ama hamileliğimi öğrendğimden beri kız hissettim ve birden Gülce ismi geldi aklıma. Eşimde kırmadı beni sağolsun .