Merhaba kızlar, 14 haftalık hamileyim. Son bi haftadır burun tıkanıklığından uyuyamıyorum. Baş ağrısı ile uyanıyorum uyusam bile. Doktorum 5 gün süre ile otrivine kullanabilirsin dedi ama geçici bir çözüm değil mi bu? Ne yapmam lazım. Aynı sorunu yaşayıp çözebilen var mı?