Gencanneadayi9 Herkese selam. Bugün NST’ye girdim ve sancım hep 40 ın üstünde çıktı. Herkes yakında doğurursun diyor bu arada 36 haftalığım. Bilgisi olan varsa yazabilir mi lütfen?
kuzeymomsss Gencanneadayi9 açılmana baktılar mı var mı yok mu diye? Bende 35 haftalığım dün sancım çıktı nstde 29 nisana gün almıştık, doktorum da her anda gelebilir bol bol dinlen iş yapma ağır kaldırma en azından verdiğimiz güne kadar dursun dedi
gamzosgamzos Gencanneadayi9 benimde duzenli 50 lerde sancım çıkmıştı 2 gün sonra gittigimde 2 cm acılmam rahim agzım 17 mm dusmustu ve yuksek sancılarım vardı tabi acil sezaryene alındım ilk dogumum sezaryen oldugu icin
Gencanneadayi9 kuzeymomsss hayır bakmadılar. Sadece 40. Haftaya kadar beklemez gelir dedi doktor. Sancın olursa hastaneye git direkt dedi bana.
kuzeymomsss Gencanneadayi9 benim sancım çıktığında baktılar 1 cm açılma vardı. Cumartesi ve haftaya cuma tekrar nst için gideceğim umarım sancım çıkmazda gününde alırlar 🤲🏻
Gencanneadayi9 gamzosgamzos bende sancım çıkınca çok heyecanlandım hemen doğurmak istiyorum🥰 Bu arada Allah analı babalı büyütsün canım🥰🥰🙏🏻🙏🏻 Darısı bana inşallah 🙏🏻