aslii16 üç aylık sekrin bayağı yüksek o zaman canım bu değerle 250 belki daha üstü seyretmiş şekerin insülin kullanmaktan korkma gebelikte güvenlidir.Ben iki gebeligimde de kullandım şuan devam ediyorum.Dahiliyeye mi gidiyorsun endokrin uzmanına gozukmeni tavsiye ederim zatn seni yonlendirirler onlar daha iyi ilgilenirler sekerinle.