Merikooo 31 haftalık hamileyim en son 29 haftalık gittim Dr 1500 kilo üzerinde ddi şimdi 31 haftalık olduk sizler kaç kilosunuz bebisler 🥰ayrıca hamilelik Nasıl Gidiyo ben önceden çok his etmiyordum ama 2 gündür çok güzel his ediyorum ❤️
Busakts Merikooo benim 31 haftalık 2.500 kilo dedi biraz büyük gidiyoruz bakalım nasıl olacak doğum 😅
Htcerdogn Merikooo ben bıkmış yorulmuş durumdayım. Belimin ağrısı bi yandan. Bebek karnımda taş gibi sürekli. Acı çekiyorum artık göğsümün altındaki kaburgam kırılcak bence bi tarafı sürekli oraya basıyo bi tarafta sürekli kasığıma. Ben hiç iyi hissetmiyorum. Çarş randevum var 😓
Merikooo Filiz123465 benim bebek aşağı rahme çok baskı yapıyor sizdede öyle bir durum varmı catlaklarim vücudumda yok sadece alt bölgede var çok kaşınıyor 🥺
demirrleydi_ Merikooo ayy benimde öyle resmen elleri ve ayaklarıyla karnımı itiyo gıdıklıyo bişeyler yapıyo 😂 ama çok yakıyo artık canımı
Miraras Busakts bende 30 +2 de gittim 42 cm 2.250 gr ama cok assagda erken doğum riskim var . Insallah 34-35 e kadar bekliyebiliriz 🤲🏻
demirrleydi_ Merikooo bende çok sık olmuyo kaşıntı olduğu zamanda zeytinyağı ile masaj yapıyorum geçiyo çatlaklarada iyi geliyo sende dene istersen
Busakts Filiz123465 amin hepimize inşallah . Ama korkutuyor bu beni biraz böyle giderse normal imkansız olacak çok beslenme dedi bana
Hamiyet07 Benim 31+3 2gun once gttiin.doktr 2.150gram demsdi.ama benm hep kasklarmda harektleri hep oralarda hissedeyrm
Filiz123465 Busakts çatın müsaitse 4.500 kiloya kadar doğuran var doktorun çat muayenesi yaptığında bilgilendirir sizi zaten