Sedaaa95 Nuk cam biberon alıp kullanan var mı üzerinde M yazıyor delik sayısına göre göreymiş s m l varmış ben m aldım. Bunu kaç aylık çocuk kullanabilir acaba
mutluaile11 Sedaaa95 s 0-6 m 6-12 l 12-18canim. Delik sayisi değil tek ucunun büyüklügüde degisiyor. Ucunu tekli sekilde s alip takabilirsin yeni doğduğunda kullanmak istiyorsan
Sedaaa95 mutluaile11 bende yanlışlıkla m almışım 😁 0 6 alacağıma. Ya hiç bir şey bilmiyorum ki ortada dolanıyorum 😁