Cellci aynı durumdayım, 32+1 im ama geçen haftadan beri “ağırlşmak” neymiş anladım 🙄 bir de geçen hafta nst de sancı çıktı, iğne, serum, ilaç vs derken doktorum da istirahat verdi. Eşim zaten pimpirikli su almaya bile kaldırmıyor. İyice halsiz güçsüz oldum sanki.. wc bile gitsem nefes nefes kalıyorum.. Allah güç kuvvet versin inşallah 37 yi görelim 🙏