Fatmaugurdoku Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin yavrunuza.. Elbette mühim görülen durumlarda gerekli tetkikler yapılmalı. Ama bazen doktorların yeni hastalıklara kapı açacak şeyleri önemsemeden yaptıkları oluyor. Örneğin bende doğum sonrası bilek ağrısı oluştu , bir doktor emzirdiğimi söylediğim halde içeriği hiç temiz olmayan merhem yazmış reçeteme. Başka doktora sordum kesinlikle kullanma sütten geçer dedi. Yani daha özenli olabilirler. Bu radyasyon meselesi de ciddi bir mesele. Gerçekten gerekli gördükleri bir durumda istemeliler.