Rumuz_07 Kızlar haziran ayı için bebekleri nasıl giydiriyorsunuz. İlk hafta hastane çıkışı sonra sadece zıbın giydirsem üşür mü altına altlık giydirmek gerekir mi tekrar
Buseyllzr Rumuz_07 ben Ankara’da yaşıyorum yazın çok kuru bir sıcağı oluyor Haziran 17 doğum gözüküyor hep kısa kollu askılı zibinlar aldim 2-3 tane de altlı üstlü uzun kollu takımlardan aldim pijama takımı akşamları uyurken giydiririm diye ama bence sabahları kısa kollu zıbın üstüne ince bir battaniye yeterli olur diye düşünüyorum
Smyye1B Rumuz_07 Kocaelide yaşıyorum kısa kollu kısa paçalı tulumlar aldım yenidoğan döneminden sonrası için. Gerekirse müslin le örterim dedim
Elizzannesi Adana çok sıcak malum klima açmadan duramıyoruz uzun kollu aldim genelde klima kapali olduğu zamanlar için de kolsuz çıtçıtlı giydiririm diye düşünüyorum yeni dogan bebek de üşür diyorlar ama bakalim sağlıkla gelsinde