Elizya Hergun gunde bi fincan Türk kahvesi içmezsem olmaz 32+1haftadayım iyimi sizcede her doktor gidişimde insan unutur mu sormayı içenler varmı aranızda merak ettim🤔
Burcinismailoglu Elizya benim doktorum hamileliğimin en başında günde bir tane türk kahvesi ve sade soda içebilirsin demişti 😊
bebisimbenmmm Elizya canim benim kahve ile aram yoktur ama doktorum kendisi direk söylemişti günde bir türk kahve içebilirsin hic birzarari olmaz dedi çay da da sinir koymadı yani doktorumda un yapmis ve alanında cok iyi bir doçent 😊
deletedmom6295 Elizya ben hamileliği öğrendiğimden beri içmiyorum canım çok istiyor ama bebeğe kan akışını etkilediğini okuduğum gibi içmeme kararı aldım günde bir fincana birşey demiyorlar genelde. biraz kişisel tercihle alakalı
Harunnisa Elizya ben kalp hstasiyim diye bana 2-3 gunde bir bardak ic dedi amaalesef ben gunde 3 bardak iciyordum ilk baslrda kahve istyordum am suan hic aklima gelmiyor
deletedmom301 Elizya bende telvesine kadar içiyorum 😄 günde 3 fincanı gecmezse zararı yok diye biliyorum.
Ozanin_annesi Benim doktorumda iki tane filtre kahve icebilirsin demisti. Bol sutlu yapiyorum ve iciyorum. Bazen turk kahvesi de iciyorum.
Elizya Valla ben eskidende bi tane içmezsem olmazdı ilk dört ay içemedim midem bulamuyordu ama şimdi telvesine kadar aşeriyorum ya😍