Dryunl biz antalyada yaşıyoruz. Burada doğalgaz kullanımı yeni yeni başladı, evimizde yok mesela. Klimayla ısınıyoruz. Çocuğu üşütüp hasta etmekten endişe ediyorum. Çocuk bakımıyla ilgili kafamı kurcalayan en büyük sorunum bu nasıl giydirsem rahat eder üşümez diye. Anam babam usulü lahana gibi sarıp sarmalayacağım galiba en sonunda 😂