Arkadaşlar idrar yolu enfeksiyonu geçiren varmı geçirdiysenizde nasıl tedaviniz oldu hastaneye mi yattınız ben dün cok aşırı kusma sikayetiyle gittim doktor hastaneye yatırmak istedi ama evde cocugum oldugu icin bırakamadım ilaç tedavisi başlattı antibiyotik geçirirmi acaba hastaneye yatışta hemenmi geçerdi bilemedim