Kızlar merhaba 20+2hamileyim bu gün kilo almışmiyim diye bakım dedim normalde 69 kiloyla hamile kaldım ama şimdi 67 çıktı karnımda daha çok çıkmadı ama 18 haftada doktora gittiğimde bebeğin gayet iyi dedi ama ben kilo alamıyorum daha çok veriyorum sizde böyle olan varmı normalmi