mlsyc Normalde adete göre 8. Haftamın ortasında olmam lazımdı. Ama şu an 7. Haftada. Geç döllenmedir dedi doktorum. Kese 5. Haftam bitmek üzereyken gözüktü. Bugün de 7+4 te vajinal ultrason ile hem bebeği gördüm hemde kalp atışını. Ama dinletmedi doktor sadece gösterdi