Kids e yazmıştım burayada yazmak istedim
Bugün sezeryanımın 12. Günü ilk doğum zorunlu sezeryan oldum neyse bugün artık ilk defa bantsız banyo yapmaya cesaret edebildim. Duş alırken afedersiniz vajinanın içine baktım ve parmağımla içinde Bi et parçası gibi bişey hissettim çok değişik tarif edemem vajina ağzında değil daha ilerisinde parmakla dokununca hissediliyor çok korku sardı beni bu normal mi acaba yoksa Bi doktora mı gitsem bilemedim çok korkuyorum varmı buna benzer bişey yaşayan? 🥺