EsraYsf bende de oluyor 36.haftadayiz yaklaşık bi aydir var iki kez çaydanlık elimden düştü o kadar uyuşma vardı dün doktoruma söyledim protein kaçağından şüphelendi bazı hamilelerde olabiliyormuş ama tahlil verdim çok şükür bişey çıkmadı aşırı derece de ise bi doktorunuza söyleyin ihmal etmeyin 🥰