Kya11 ☺️ valla benim de ilk deneyimim bende kardesimin doktorunu baz aliyorum hep ama doktor farki iste doguma girmeden bi gun once ntsye girdi doktor gelecegi yok sancinda yok istersen sezeryan yapalım dedi haftanda var boyle giderse 41 . Haftayi bulur dedi ama nts den sonraki gun normal dogurdu