ebruneco1108 Selam Kızlarrr. Beşiği nezaman kuruyosunuz? Biz 35+1iz ve Beşik dün geldi ama kurulması lazım aceba daha erkenmi ki? Siz nezaman kurdunuz yada kurcaksınız?
Sinoooom ebruneco1108 neden erken olsun ki zaten doğuma yaklaşmışsınız kurup odasın da yada kendi odasında dursun hem gözün gördükçe mutlu oluyorsun 😍 ben 30 haftada kurdum
Edadrmz ebruneco1108 ya ben odasında ki beşiği 30.haftada kurdum yerleştirdim sadece anne yanındaki kurulucak onuda ne zaman yaparım bilemedim😊
Funday35 ebruneco1108 Erken değil bence ben odasını 29 da kurdum anne yanı beşiğini de 35 de temizlik var bitince onu kurucağım Allah nasip kısmet ederse inşallah 🌸
kuzeyinannesi_ ebruneco1108 27 haftalık hamileyim beşiği internetten aldığımız için eksik parça falan var mı diye kurduk mecburen😊
Edadrmz ebruneco1108 35i geçmişsin aslında canım kurabilirsin hatta gaza geldim şuan benim bile kurasım geldi😂
AysunUgur ebruneco1108 biz 31 de kurduk, o hafta herşeyini yıkadım, nevresimini, cibinliğini de koydum herşeyi hazırdı
Merve1850 ebruneco1108 benim şuan kuruluyor son 5gün kaldı eşim sagolsun çok vurdum duymazdır da 🤣2.bebek kızımdan kalanı kuruluyor.görsen sanki bina inşa ediyor