oykumm_1233 kızlar sabah 9 da kan verdım ama e nabızdan kontrol ediyorum daha bısey yok ne zaman cıkar sonuclar acaba bılgıde vermedıler
Busra617 oykumm_1233 sağlık ocağında alınan kanlar e nabıza geç yansıyor Kendim baktırdım bende aynısı oldu
irem-Dora oykumm_1233 bizim sağlık ocağında ertesi gün öğlen gel diyorlardı sonuç için, gün içinde çıkmıyormuş. Arayıp sorun isterseniz boşuna yorulmayın belki orada da öyledir
hunilimom oykumm_1233 barkod felan verdiler mi onların sistemi farklı bulunduğunuz sehirde ki yada bağlı olduğunuz sağlık ocağının sonuçlari kendi sitesinde çıkıyor e nabiza çok geç düşüyor
Beyzanrr oykumm_1233 canım normalde öğleden sonra çıkıyor ama e nabıza düşmüyor geç düşüyo sen doktoruna git sor