Adeka https://imgyukle.com/i/Rry8jf bakarmisiniz lütfen bugün yumurtlama mi olmuş 28 gün regl dongum önemliyse eğer
sayre Adeka evet canım olmuş kesinlikle bugünü ve bugünden sonraki 3 günü değerlendir mutlaka ama test yapmaya da devam et
Limonzeytin Adeka hayır olmamş kopkoyu olması lazım 2çizgininde. 28 gündede adet olsanz her ay aynı gn yumrtlama olacak diye durum yok yada her ay ymrtlama olacak diye durum yok değişebiliyor devam edin teste dedğm gibi kopkoyu olmalı. Gönlnzce olsn
Adeka sayre yaa cokk teşekkür ederim size🙏 çatlama olduğunda nasıl görünecek acaba bilginiz var mı o günde önemliymiş sanirim
sayre Limonzeytin nasıl koyu olmamış 2. Resimde T çizgisi baya koyu, T çizgisi sağ tarafta kitlere iyi bakın.. kız günü kaçıracak
sayre Limonzeytin herkeste 2 çizgi koyu olmuyor maalesef bazılarında sadece T çizgisi koyu cikabiliyor ya daha koyu çıkması lazım c çizgisinden, ya da eşit koyulukta olması gerekiyor
Adeka sayre birde normalde asla olmaz dün beni baya etkileyecek şekilde sağ kasığımda adet ağrısına benzer bir ağrı vardı
Adeka sayre evet testin ustundede öyle diyor sizin dediğiniz gibi t çizgisi daha koyu olmalı yada eşit olmalılar dün degerlendirdim bakalım ama inşallah dua edin lütfen🙏🥰😍
Limonzeytin sayre Aynı şeyden bahsediyoruz zaten . Testten teste değşr durum ama koyuluk önemli ymrtlama için siliklk bişey ifade etmiyo onundemek istedm
77Bebek35 Adeka olmamıs bence bende kullanıyorm ovulasyon bende byle cıkmıyr sen degerlendır yınede en azından kacırmısım demezsın bugun dene yarın yıne ovulasyona devam et
Adeka https://imgyukle.com/i/Ryi8B6 buda bugünki testim çatlama olmuş sanıyorum ama tekrardan bı atayım dedim🌼🙏