Kızlar merhaba 35 haftam bitmek üzere doktor oksapar iğne verdi az önce göbekten kendim korka korka vurdum sonra burda okudum çoğu anne 7 aya kadar karından sonra koldan vurmaya devam etmiş doktor bana direk karnından vur dedi ama bisey olurmu bu haftalarda karnından vuran varmi