Güzel anneler merhaba ben 40+1 haftalık hamileyim uygulamaya göre 13 nisan doğmam lazımdı doğmadım doktora gittim salı günü çatı muayenesi yaptı çatın dar dedi açılma olmamış dedi eğer yarın yani çarşamba günü suyun gelmezse sancın olmazsa gel artık açılması lazım çıkması lazım dedi aslında 42. Haftaya kadar bekletirim ama bebek içerde kakasını yapabilir tehlikeli olabilir o yüzden suni sancı ile veya sezeryan yapıcak korkumdan gitmedim bence suyum gelir doktor acele ediyor diye düşünüyorum kızlar siz ne dersiniz ha bi de bebeğimin başı yukarda ama o işler belli olmaz dedi son dakika bile dönebilir yardımçı olur musunuz 🙏🙏🙏