Crystal Merhabalar kızlar gebelik şekeri tanısı konuldu ben diyet uyguluyorum . Saati saatine ne yazıyorsa uyuyorum. Ancak ölçümlerde açlık ve tokluk şekerim düşük çıkıyor ben gibi olanınız var mı ?
ftmkucuk Crystal çok az besleniyorsan olalir doktoruma mutlaka danış. Açlıgım 70 in altında olmamasını istiyorlar. Bendede gizli şeker cıktı dikkat ediyorum yediklerime