Kizlar mrb 15+4 um hala tiksinti ve bulantim devam ediyo sizin kullandığınız yada iyisi bu diyceginiz bi ilac varmi kesen dktr gidince yazdirayim hemen birde 3 gebeligim ve göbek deligim cevresi acayip aciyo gerilmekten diye düşünüyorum bu sabah baya sancim vardi karin bolgemde sag yumurtamaa kadar vurdu belime de dahil gaz sancisi ve bilemedim istifra ettirdi ac karnına sizin oldu mu hic bu sekilde soda icsemde gecmedi mecvur parol içtim yarim 😟 hamileliğin butun yukunu biz anneler çekiyoruz vallahi 👶