Papatya27 KıZlar yarın dogum yapıcam bebeğim bir hafta geride gelişimi 37+2 normalde kilosu 2800 sizce küvezde kalırmı çok korkuyorum ya sancım çıktı birde nst iyi çıkmadı yarın alıcak doktorum dua edin bana
Hande1nur Papatya27 kalmaz sanmıyorum o kiloyla,kuvezde kalması içi kilodan ziyade başka sağlık sorunları varsa konuluyor diye biliyorum korkma annesi dua ederiz bebişe
healthy_life Bende aynı durumdayım 37+3 ile yarın sezeryana gircem ben süt gelmemesinden korkuyorum 37 de doğum yapanlar var mı acaba nasıl olcak
Papatya27 healthy_life canım ben yaptım 2020 de ama haftasıyla uyumluydu bu uyumlu olmadığı için korkuyorum ben küveze girmemişti 3000 kg doğmuştu