KuzeyinAnnesiiiiiii Merhaba bugün tam 18 haftalığız ve oğlum olucağını öğrendim. Rabbim sağlıcakla kucağıma almayı nasip etsin ( Hepimiz için ) 😇🧿
Dilarakr KuzeyinAnnesiiiiiii burada tahminde bulunan oldu mu erkek diye çok merak ediyorum hepimiz tahmin ediyoruz dogru cıkıyor mu
Michail KuzeyinAnnesiiiiiii ben 3 kere gitdim aslinda agrim oldugu icin gitmisdim 12+3 14+2 ve en son 16+2 de erkek dedi deyisirmi bilmiyorum ama inşallah deyismez cunki kendimi oglum olucak diye alisdirdim
KuzeyinAnnesiiiiiii Dilarakr yok hayır tahmin edilebilecek bir fotoğrafını alamamıştık hiç sürekli sırtını dönüyordu bugün artık gösterdi 🥰
KuzeyinAnnesiiiiiii Michail evet bazen kordonunu karıstıra biliyorlar 😄 bugün ama net erkek dedi artık
Michail KuzeyinAnnesiiiiiii evet bana da 100de 100 erkek dedi ama yinede burda her kes bir seyler soyluyor insanity kafasi karisiyo
Michail KuzeyinAnnesiiiiiii hayir gormedim zaten anlamiyorumda pek detayliya girince doktora sorucam gostersin diye