Meyve nst ye bağladı sancim çıksaydı doğumu başlatacağını soyledi
Sancı yoktu 2 cm açılma var
Eve gonderdi kanaması gibi kanama , suyun gelmesi , ve 3 dakika da bir sancin olursa gel dedi
Birde 38. Hafta da yine kontrol var
Bakalım yine kilosu az olursa başlatır doğumu herhalde suni sancı ile bilmiyorum çok korkuyorum
Sizin sezeryan mi ? 14 gun var demişsiniz de