Duygumiran Umutsuz55 canm az yada cok hic farketmez onemli olan saglik sorunu olmamasi ewet diger bebislerle karsilastiginda az gelebilir yada cok gelebilir sen kafana takma dedigim gibi saglikli olsun da grisi bos bu haftadan sonra kilo alimi daha hizli olacaktir 👍😘
meir22 Umutsuz55 28+6 da 1200grdı. Bence normal ve ideali bu sizinki de zayıf değil haftasıyla uyumlu.
Smyye1B Umutsuz55 Doktor normal dediyse sorun yok zaten bildiğim kadarıyla bu haftalardan sonra asıl kiloları alıyorlar 😇 28+2 1300dü bizim haftasından ileri demişti oda iyi değil mesela hatasıyla uyumlu olsun sorun olmasın yeterli.
Umutsuz55 Orası öle doğru diyosun canim Şükür sağlık sorunu yok herşeyi güzel sadece devlete gittimde haftasına göre cikiyodu ulturosonda özele gittim bir hafta geriden geliyo dedi
Umutsuz55 Fato6577 yok canım 1 kilo 300 gram dedi bir hafta geriden geliyo dedi ama devlette böle bişey demedi özele gidince söyledi
Umutsuz55 İşte kafama takılan devlete gittimde böle bişey yoktu özele gittim bir hafta geriden geliyo dedi o kafama takildi
Umutsuz55 Bilmiyom bakalım bu aydan sora kilo aliyimus bebekler bidahaki gittimdede sorucam inşallah alır kilo