ftmprlk Evinru 1 numarayla 2 numara arasında pek fark yok açıkcası , bnm kızım şuan 13 günlük 1 numarayla başladık , evde 2 numara vardı denedim gayet güzel oldu , yanlız molfix in mavi kaplı olanı daha güzel onu belirteyim ☺️
BurcinTurkcan Bende canbebe aldım ilk kullanimda zaten üç saatte bir emzirdikçe altını degistireceğimiz için uygun fiyatlı olanını almak istedim. Bir paket aldım bakalım kötü gelirse değiştiririm 🤗 ama bez konusu hep her bebeğe göre farklı oluyor deneyip öğreneceğiz ☺️