Rabiaaa46 Bu aralar çok sık olmamakla birlikte regl olacakmışım gibi hissediyorum ve bebek bir tarafa toplanıyor taş kesiliyor sanki ve çok canım yanıyor bunlar doğumun yaklaştığını habercisi mi bilgisi olan varmı ??
Mucizebebellerim_ Rabiaaa46 37+4 1 haftadır anlattığın gibiyim canım kızımda bu kadar olmamıştı sanki yada ben hatırlamıyorum yalancı sancı diye biliyorum ara ara oluyosa bi sorun olmaz bence
Meyve Rabiaaa46 5 dk bir oluyosa yada 10 dk bir doğum sancısı oluyomuş doktorum demişti önemli olan bu zamanda düsenli olması