Geçen hafta yaptırdık olumlu düşündüm. Ama ister istemez anne olsrak stres oluyoruz. Benim damarlarım çok ince olduğu için önce kan aldırıp sonra ultrasondan baktık o kanı verirken çok stres oldum ağladım hatta stresten ultrason ile bakınca doktorumuz burun kemiği ense vs herşey normal dedi dediği gibi oldu iyi sonuç çıktı. Bi sorun olsaydı zaten böyle gebeliklerin %85-90 ı ilk zamanlarda tutunamayıp düşük olur dedi gönlünüzü rahat tutun allahın izni ile çok güzel sonuçlar alırsınız inşallah 🤲🏻🤲🏻