Kızçelerim ben 63 kilo ile hamile kaldım 19.haftamdayım ve dün Aile hekimliğinde kilom 70 çıktı vücudum da ne bi kalça büyümesi ne bacak kalınlaşması ne ödem ne şişme hiçbirşey yok görende inanmıyor 70 olduğuma bi yüzüm yuvarlaklaştı uzundu bi karnım büyüdü bide göğüslerim bu 7 kilo kime gidiyor ??? Bebek bu kadar alıyor muydu ya bizden ? Yoksa görünüşten bişiy olmadan bu kilo kime gidiyor 😀