Gozdeyasin 14 haftada yüzde 90 erkek diye tahmin etti ama net demedi bu şekilde olup sonra kıza dönen varmı dir
Brc_ozdr Gozdeyasin bizede qyni şekilde söyledi sizde çıkıntı göründü mu https://imgyukle.com/i/RrkpVo bizim boyleydi
AysunUgur Gozdeyasin haftan erken bence kesinlikle yanılma payı olabilir, bi sonraki kontrolü bekle canım
Mucizebebellerim_ Gozdeyasin arkadaşımda oldu erkek dedi 5. ayına girene kadar sonra kız oldu bütün herşeyini değiştirmek zorunda kaldı
Cananyildiz Gozdeyasin ama zaten hic bi doktor %100 demiyor duymadım. %90 demek erkek demek bence, 14. Haftada erkekse pipi çoktan oluşmuştur
Gozdeyasin Mucizebebellerim_ bakalım ya kısmet çok kız istiyorduk asla cinsiyet ayrımı yapmiorm ama kaynanamin hep erkek torunu var bizimde taraf hep erkek hiç kız yok yıllar sonra tüp bebekle gebe kaldim benim için hiç fark etmez ama gönül yinede istiyor işte
neval270071 Cananyildiz pipi oluşumu 16 dan sonra olur onlar çıkıntı görünce ve kemik yapısından benzetiyorlar
Cananyildiz neval270071 hayır burda 12. Haftadan itibaren pipi resmi cok gördüm. 11. Haftada arkadaşıma pipi var demisti. Çıkıntı ve pipi farklı şeyler pipi daha sivrimsi oluyor doktor onu anlıyor zaten
Ersibneh Gozdeyasin 18 de net erkek dendi hatta bacak arası bile vardı 23 te net kız dediler kız suan
Gozdeyasin Ersibneh sizinki çok başka.olmus ve hafta olarak buyuk olmasına rağmen yanilmislar sağlıkla gelsin bebis masallah
Nisa1710 Gozdeyasin bence bir şey almak için vs 16. Haftayı bekleyin daha garanti olur :) ben yurtıdışundayım burada 16 dan önceki haftalarda söylemiyorlar ben 17 de öğrendim ve apaçık belliydi bir yanılma payı olmadı