AysunUgur doğru diyorsun aslında
Asseyda bi tık büyük ben de çok aldım 😅
defneninannesi44 imkan oldukça bu devirde almaktan başka çaremiz yok ki ☺️
Dilarakr olabilir ya benim de ilk bebeğim ☺️
Zeynepgl anladım canım
Fnen ben de almayacağım galiba ihtiyaç olursa doğumdan sonra alırım diye düşündüm
Lulikli benim bebeğimde 2800-3000 gr doğar dedi doktor çok kilo almaz dedi
defneninannesi44 o zaman sorun yok olur 😀