Merve234 Haftami geçtim doktor bu testle alakalı bilgi vermedi yaptirmadim şimdi internette gördüm 28. Haftada yaptırılması gerekiyormuş zorunlu mu yapturmayan var mı
GamzeCan Merve234 birinci gebelikte problem olmuyor ama iknci gebelik icin büyük problem suan yapılmaması. Normalde 28 de ve doğumdan yapılıyor hem test hem iğne
iremss Merve234 herkese yapılmıyor riskli grupsan yapılıyor kan grubunuz negatif olup eşiniz pozitifse yapılıyo ayrıca ilk gebelkse bazı doktorlar risk görmüyor
Ecmgn Merve234 ben negatif eşim pozitif olduğu için biz 28. Haftada yaptırdık önce bazı testler yapıldı onun sonucuna göre aşı oldum ben bide doğduğunda gerekirse tekrar yapılıyomuş sanırım
Gulumseme Siz Rh (-) negatif eşiniz Rh (+) grubuysa kanınız o zaman yapılıyor test bayanlar Rh (+) olursa gerek yok yaptırmaya zaten evlenirken söylüyorlar kan uyuşmazlığınız var hamile olunca bu iğne yapılacak diye
Gulumseme Merve234 o zaman doktora sormaya da gerek yok canım zaten bilgisayarda kan gruplarımız gözüküyor