Merhaba kızlar ben doğum yaptım 13 günlük bir kızçem var. Hastane de topuk kanı alınmıştı birde sağlık ocağında alındı. Sağlık ocağında tsh şüpheli diye çıkmış gittik tekrar verdik topuk kanı. Hastanede ki farklı mı oluyor acaba bilgisi olan var mı? Çok üzülüyorum bende hamilelik boyunca ilaç kullandım hemşire ondan bebekte olabilir dedi önemli bişey değil falan dedi ama ben çok üzgünüm. Başına gelen var mı sonrasında temiz çıkan.