Mahlem Kızlar B12 im 83 çıktı çok düşük ocean mumy kullanıyorum demir ilacı kullanıyorum troid ilacı kullaniyorum bide B12 ilacı kullanicam bunyeme ağır gelmesin çocuğa zarar vermesinden korkuyorum bu kadar seyin
DilaraArslan07 Mahlem Benimde öyle canım iğnesini vurduruyorum omega demir troid hapı kullanıyorum hepsinin saati saatine ayırdım sabah 6 da troid 10da omega 1de B12 iğnesi 3 de demir ilacı kullanıyorum
iremss Mahlem zarra vermez gebelk harici normal hayatta da bu vitaminler kontrol edilmeli gebelikte ekstra önemli bebek sizin depoları tükettiği için sizin ekstra yıkılmamanz için ilaç takviyesi lazm kaldı ki ülkemzde çoğu kadın rutin dönemde de b12 ekskliği yaşıyo önemli vitamn
tazebiranne_hg04 Mahlem b12 nin tam tersi bebeğe etkisi büyük bende bir sürü vitamin kullanıyorum ve b12 iğnesi oluyorum kullanın mutlaka
DilaraArslan07 Mahlem Benimki çok düşük ilk hafta hergun vurundum 5 gün sonra bıraktık şimdi haftada 2kez vurunuyorum haftaya artık 1haftada bir olcak