Ipekcntrk Benim ilk hamileliğimde söylediler. Öyle görünüyor dedilər. Detaylı ultrasona gönderdiler. O zaman 6aylık hamileydim. 1 haftadan gitdim. Çok şükür hiç birşey yok dedi bende sizin gibi üzülmüşdüm ultrasona girdiğimde heyecndan titremekden kendimi çok sıktığım için bebeğin yüzünü çox zor görmüşdü doktor. İnşallah sizin çocuğunuzdada hiç birşey yoktur. Eyer olursada ameliyyatı var onun. 18 ayına gibi ameliyyatla düzelicek birşey.