Haticerbass 505050 benimde 36+1 hareketlerinde azalma başladı ayaktayken nerdeyse hiç hissetmiyorum bu durum beni korkutunca uzanıp baya bir hareket etsin diye bekliyorum büyük ihtimal artık yerleri daraldığı için böyleler
nurcan_26g 505050 36+4 benimde öyle iki gün önce kontrolde sordum ben doktoruma yeri daraldı artık çok fazla hissetmemen normal ama yinede 3 saatte bir yan yatıp bı dinlen hareketini bekle dedi
Dilok 36+1 benimde bende öyleyim baya azalma oldu çok nadir hissediyorum kendimi dinlemezsem fark etmiyorum bile ama normalmiş bebek tamamen rahmi kaplayıp yeri kalmadığı için sınırlanıyo hareketleri bunu öğrenince bi nebze rahatladım