Bilgess Kızlar 2 Li tarama testim temiz çıktı ama doktorum 3 lünün onun sağlaması olduğunu söyledi henüz yaptırmadım acaba 2lide çıkmadığı halde 3lüde çıkar mı yaşayanınız var mı
Busy Bilgess 2.Li tarama testi içlerinde en güvenirliği ve hassasiyeti yüksek olan testtir. Ben de 2liyi özelde yaptırmıştım sonra devlette kontrole gittiğimde 3 lü tarama testi vakti gelmiş yapalım dediler Onda da sonuç aynı düşük risk çıkmıştı
Bilgess Busy çok teşekkür ederim bende özel kliniğe gidiyorum orada yaptırdım 3lüyüde orada vereceğim inşallah bir şey çıkmaz
gorky 2lide bi sıkıntı çıkmamasına rağmen 4lü test yaptırmıştı doktorum belki görünmeyen birşey olabilir diyedir