Diğer postlarımdan beşki hatırlıyan olur. Gebelik zehirlenmesi şüphesi ile testler vermiştim 200 grm kadar protein kaçağım var. Tansiyonumu düşüremiyorum 14/9 14/8 en düşüğü ise 13/9 benim hamilelilten önce tansiyonum vardı. Son adet tarihine göre 35+6 ama karnı 2 hafta önden diğerleri 1 hafta önden gittiği için 36+6 olarak hesaplıyorum. Doktorum dün riske atamıyacağım en kısa zamanda görüşelim dedi yarın gideceğim. Bebeği alabiliriz dedi. Korkmuyorum. Rabbim derdi verdiyse dermanınıda verir. Sadece biraz daha dayanabilseydim keşke diyorum. Eğer dua ederseniz beni de içine katabilir misiniz? Sağ salim kavuşayım eğer slınırsa bebek🙏Şimdiden teşekkür ederim