Sabibo ahh ahh bende aynı şeyi demiştim , ama hiç korkma canım , 1 hafta düzenli kullanıyorsun direk geçiyor , kaşıntı o kadar berbat ki , ben olduğumda hamile değildim ama basım kaşınıyordu var ya , resmen parçalamak istiyordum vajinamı öyle kaşınıyordu , uyutmuyordu , fitili bir kullandım çok şükür allahım dedim 🤲🏼