Babynisan Normal doğumum olucak hastaneye yatışım yapıldı dualarınıza ihtiyacım var ilk deneyimim korkuyorum 🙏
bebesiveannesi Babynisan Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah çok kolay bir doğum olur 🤲🏻
Pufi Babynisan bebde 39 +5 im hiç bir belirtim yok sizde nasıl oldu belirtiler. Kaç cm açılma var. Sağ salim kavuşun inşallah