Hlclsr ben ilk aradığımda 5 haftalık hamileydim. 3 ay sonrasına randevu verdiler ama ben çok araştırmıştım illa da ona gitmek istedim. Eşim gidip hastaneyle görüştü biraz arıza çıkardı ama ne yaptı etti bir hafta sonrasına randevu aldı. Sonrasında hep ona devam ettik. Şimdi 20 gün kaldı gün sayıyoruz ☺️ Diyeceğim o ki bazen hastalarından gelmeyenler oluyor araya başkalarını alabiliyorlar. Ya da daha yeni gebeyseniz. Ne zaman randevu veriyorlarsa alın. Randevu zamanı gelene kadar Filiz hanıma gidin. Gerçi ona da iyi diyorlar. Hayırlısı olsun hakkınızda🙏🏻