Afraaaa
bebisimveannesi teşekkür ederim kızlar ben de öyle tahmin ediyorum ama kısmet tabi hayırlısı olsun. Çizgi aşırı silik fotoğrafta göründüğünden daha belirgin tabi ama adetim geçerse gorucez 🥲 3 gün kaldı. Bu arada yumurtlama günümü tam bilemiyorum takvimde 1 Nisan görünse de 28 Mart-6 Nisan arası belirgin akıntım vardı o yüzden tam gününü anlayamadım bu sefer. Nokta atışı olmasa da 2-6 nisanı değerlendirdik. Bu durumda yumurtlama üzerinden en fazla 13 gün geçmiş oluyor şu an. Ben sabırsız davrandığım için test yaptım çok istediğim için rüyamda da gördüm 😅 en garantisi adeti beklemek. Geçen aydan hayal kırıklığı yaşadığım için bu sefer hemen gitmeyi düşünmüyorum en azından bı 6 haftayı görüp öyle gitmek istiyorum çünkü o süreç çok yıpratıcı aşırı stresli 🥲