Dün doğum için gün almaya ve rütin kontrolüm için hastaneye gittim. 29 nisan için günü kararlaştırdık, bebeğimin boynunda 1 tur kordon var ve doğum kanalına girmiş artık. Ayrıca rahimde kısalma varmış, doktorum verdiğimiz günü de beklemeyebilir dedi. Nstye girdim sancım ve kasılmam çıktı 1 cm de açıklık varmış. Doktorum yakın takibe alalım dedi 3 gün sonra tekrar nstye gireceğim, fakat tekrar açılmama bakarlar mı? Kendimi çok kastım ve baya etkilendim tansiyonum oynadı. Belki kendimi kasmasaydım daha kolay ve kısa sürede bitebilirdi. Ebe şuan doğsa bile bir sıkıntı olmaz dedi kilosu 2840 gram doktorum da ağır iş yapma sadece uzan ve dinlen en azından verdiğimiz güne kadar dursun dedi. Fakat benim merak ettiğim, eğer ki cumartesi günü tekrar sancım çıkarsa açıklığıma bakarlar mı, baktırmak istemiyorum desem ne derler?