Fhryhsn izne ayrılıp raporunuzu aldıktan sonra raporu iş yerinize veriyorsunuz. İş yerinizde kendi muhasebecisine veriyor. Raporunuz bitene kadar her ay düzenli olarak bildirimini yapıyor şirketin muhasebecisi sgkya. raporunuz bittikten sonraki ayın 8ile 15i arası pttden toplu alıyosunuz parayı