ulkuhandhm Yani doğru olmadığı icn böyle şeyler Zatn ilgilendirmiyor oymuş buymuş ama internette hurafelere göre yuvarlağa kız fasülyeye erkek deniliyor şimdi gene baktım emin olmak icn öyle sizin yanlışınız var ayrıca burda postlarda cok okudum duydum fasülyeye kız Veya erkek yuvarlağa erkek kızda çıkan yani bunlar dediğim gibi doğru dgl siz inanıyorsunuz galiba böle şeylere 🙃🙂