Arkadaşlar 36+6 haftadayım bebegım makat geliş olduğu ıcın sezaryen için 38+4 için gün verildi ilk hamileliğim 40a kadar beklemem gerekiyor mu sizce bu zamana kadar hiç dönmedi dönme ihtimali var mı ? Ve 38+4 sezaryen için uygun mu bebeğim gelişimini tamamlamış olur değil mi ? Çok tecrübesizim , kendımı umarım iyi ifade edebilmişimdir.