Ayten1206 merhaba bende bir düşük yaşadım 8 haftalıktı doktorum 3 ay beklememi önerdi ama ben dinlemedim tekrardan denemek istedim resmen psikolojim bozulmuştu sürekli niye olmuyor kafasındaydım daha sonra adet görmeden bir kez daha hamile kaldım bu seferde kimyasal gebelik olduğunu öğrendim daha da yıkıldım ama bu sefer aynı hatayı yapmicam dedim ve kendimi kilo vermeye adadım düşüktü ilaçlardı derken 10 kilo almıştım 1 ay sağlıklı beslendim spor yaptım kafamdan tam anlamıyla bebek işini çıkardım 1 adet görmüştüm bu ara tabi daha sonrasında yine gecikmem oldu ama asla aklıma hamilelik gelmemişti hatta istemiyordum bile doktora gittim adet söktürücü yazdırmak için doktor riske atmayalım bir beta bakalım dedi zaten bende hemşireyim aynı hastanede çalışıyordum kanı verdim ve akşamına 8 haftalık hamile olduğumu öğrendim şok olmuştum sevinemedim bile hatta ama çok şükür şu an 34haftalık olduk herşey çok iyi gidiyor çok uzun oldu ama benden size tek tavsiye evet çok zor bir psikoloji ama kendinizi bebeğe odaklamamanız ne zaman unutursunuz rutin hayata dönersiniz vücut o zaman normale dönüyor bazen sadece sağlık açısından değil psikolojik açıdan da yıpranmak hamile kalmayı engelliyor umarım faydalı olur size 🫶🏻